پانل های دیواری پیش ساخته در چه ابعادی تولید میشوند؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

هنگامی که اولین پانل به طور کامل متصل شد، روبات ها و انگشتان این فرآیند را تکرار می کنند تا دیوار کاملاً غلاف شود. کانکتورهای KNAPP® نه تنها تضمین کننده بالاترین استانداردها در فرآیند تولید و مونتاژ هستند، بلکه از نظر زیبایی نیز دلپذیر هستند. در صفحات بعدی سیستم های اتصال ما برای ساختمان های مسکونی پیشرفته را خواهید یافت. سرمایه گذاری در فناوری هوشمند به معنای زمان کمتری بین پیشرفت و افتتاحیه بزرگ شماست. با ادغام با مدل های ساختمان و چاپ مستقیم روی قطعات، بسته بندی رستوران یا محل خرده فروشی بعدی شما به سادگی پیروی از دستورالعمل ها می شود. مهم نیست که کجا به دنبال ساخت مکان بعدی خود هستید، RedBuilt می تواند ارائه دهد.

خانه سازی - مسابقه بین المللی "دهگانه خورشیدی اروپا 2010"

همانطور که کانکتور به سمت باریک برد قلاب شده و پیچ می شود، کانکتور با برد به اتصالات زیر پیچ می شود. در عین حال، پیچ اجازه انقباض و تورم بین 4-6 میلی متر را می دهد. کانکتور پنهان است اما هر برد را می توان به صورت جداگانه جدا کرد. ترکیب تکنولوژی استثنایی و تکمیل با معماری. 44% بهره وری را با Integral به دست آورید، تنها دیوار پیش ساخته که نوید سهولت نصب را می دهد، در حالی که ایمنی و عملکرد را در محل بهینه می کند. این به شما کمک می کند تعداد افراد درگیر در پروژه خود را محدود کنید و تضمین کنید که می توانید روی محصولات چوبی ماشینکاری شده با کیفیت ساخت ثابت حساب کنید.

با پانل سازی قاب بندی CFS، ما توانستیم محوطه را در 20 هفته کامل کنیم. تطبیق پذیری، تطبیق پذیری و دقت فعال شده توسط ریل گودل، نوید افزایش توان عملیاتی را حداقل تا 25 درصد بدون افت کیفیت می دهد. بهره وری بهبود یافته و کاهش هزینه های نیروی کار به پیمانکاران این امکان را می دهد که Rehkemper & Son را صرفه جویی کنند و پیشنهادات رقابتی تری ارائه دهند. در حال حاضر سیستم ردیابی و ربات، فیلم خطی تولید شده در هر روز را 25 درصد افزایش داده است، بدون اینکه کیفیت آن کاهش یابد. انتظار می رود که تنظیمات بیشتر باعث افزایش کارایی به 35-40٪ شود. یک مزیت اضافی، به حداقل رساندن اتکای آنها به نیروی انسانی کمیاب برای این فرآیند است که منجر به خرابی کمتر، دقت بیشتر و بدون آسیب می شود. T-Joint هیچ قسمت اتصال بیرون زده ای ندارد، زیرا به صورت خیط و پیچ است.

گزینه اضافه کردن عناصر مختلف

طراحی پیشرفته و سفارشی سازی زمان نصب را سریع تر، آسان تر و دقیق تر می کند. به علاوه، پانل های دیواری پیش ساخته ما را می توان بهینه کرد تا میزان استفاده از تخته را کاهش دهد، و دیوارهای بلند ما را می توان برای هر کاربرد تجاری سفارشی کرد. مونتاژ کارخانه ای منازل پیش ساخته در دو مرحله انجام می شود. ابتدا ناودانی و تیرهای چوبی اره شده و مونتاژ می شوند تا دیوارهای اسکلتی، سقف و خرپاهای کف را آویزان کنند. مرحله بعدی شامل استفاده از روکش OSB بر روی دیوارهای از پیش ساخته شده، میخکوبی پانل ها به چارچوب، و حک کردن سوراخ هایی برای پنجره ها و درها است. سپس اجزای سازنده به محل ساختمان فرستاده می شوند و در آنجا به یک ساختار ایستاده مونتاژ می شوند.
برای دیدن مقالات بیشتر در وبگاه، به آدرس https://www.digitallook.ir رفته و مرور کنید.

بخش اتصال سیلندر فولادی با کیفیت بالا را می توان در هر زمان مجددا تنظیم کرد و بدون اتصالات قابل مشاهده به صورت مفصل آب بندی کرد. T-Joint جهانی است و برای اتصالات کششی فولاد و چوب در اتصالات دیواری مستقیم و زاویه دار استفاده می شود. فرآیند طراحی منحصر به فرد ما به این معنی است که ما می توانیم پیکربندی پانل های دیواری خود را برای نتیجه ای که 100٪ برای اندازه گیری ساخته شده است کاملاً تنظیم کنیم. ریموند شکل های دیوار خشک سفارشی و عناصر معماری را در مکان های تولید خارج از محل ما، و گاهی اوقات در مکان های اختصاصی (و خارج از مسیر) در محل کار، پیش ساخته و پیش ساخته می کند.

موجود برای Tekno، Synua، Project، ...

از پانل های دیواری پیش ساخته استفاده کنید

در فرآیند Rehkemper، روکش تخته رشته ای جهت دار (OSB) به دیوارهای پیش ساخته چسبانده می شود. OSB در پانل های چوبی بزرگ، سنگین و فشرده عرضه می شود که مانور دادن آنها دشوار است. آن ها به یک راه حل روباتیک نیاز داشتند که بتواند میخ هایی را برای چسباندن تخته ها به گل میخ ها و تیرهای چوبی پنهان زیر آن قرار دهد. چیزی که این کار را بسیار دشوار کرده است این است که در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی، چوب به طور نامشخصی نادقیق است. از آنجا پانل های دیواری مونتاژ شده و خرپاها به محل کار ارسال و نصب می شوند.

RedBuilt چندین دهه تجربه دارد که به شرکای ما کمک می کند تا بر چالش های طراحی خود غلبه کنند و دیدگاه های خود را زنده کنند. جسور و دراماتیک، SienaStone (بیش از 450 پوند ea.) هنگامی که برای دیوار یا به عنوان آج در راه پله های بزرگ در فضای باز استفاده می شود، نمای چشمگیری ایجاد می کند. یک راه حل جذاب برای اکثر برنامه های باربری سنگین. فناوری تأثیر تعیین کننده ای بر رفاه مردم و جوامع دارد. تصادفی نیست اگر فناوری از فرآیندهای دگرگونی طبیعی زمین الهام گرفته شود، محیط اطراف را تطبیق خواهد داد.
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به سایت https://www.modelook.ir مراجعه کنید.

با این حال، این مقرون به صرفه بودن به معنای حاشیه های کمتری برای سازندگان قطعات ساختمانی است، به ویژه زمانی که برای پروژه های مشابهی علیه یکدیگر مناقصه می کنند. همانطور که بسیاری از افراد در صنعت آموخته اند، هرچه فرآیند تولید آنها خودکارتر باشد، در میز مناقصه رقابتی تر می شوند. علاوه بر مسائل کیفی، اشکالات دیگری نیز در روش قاب بندی دیوار معمولی وجود دارد. از آنجایی که پیمانکاران تجاری برای قاب بندی ترنگ چین به الوار خام در محل کار نیاز دارند، سازنده بیشتر مستعد سرقت است. قاب بندی سنتی دیوار همچنین مقدار زیادی زباله محل کار تولید می کند که با افزایش هزینه های پاکسازی و دفع، هزینه های ساخت صفحه اصلی را افزایش می دهد. هنگامی که انتخاب استفاده از خرپاهای سقفی تولیدی یا ساخت سقف در محل داده می شود، اکثر سازندگان موافق هستند که خرپاها در زمان، هزینه آنها صرفه جویی می کنند.

تیم مجرب ما بسیار آموزش دیده است تا اطمینان حاصل شود که پروژه شما به موقع و با بودجه با استفاده از اجزای مهندسی دقیق انجام می شود. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد استفاده از پانل های دیواری پیش ساخته در پروژه بعدی خود صحبت کنیم. این مجموعه از دو براکت یکسان ساخته شده از فولاد گالوانیزه آبی تشکیل شده است. برای عایق بندی بهتر، می توانید قبل از مونتاژ دیوار پیش ساخته، واشرهای لاستیکی را در دو طرف رابط دیوار نصب کنید.

بازرسی منظم خارجی حداکثر امنیت را برای پیمانکاران، معماران، سازندگان، مهندسان و مالکان تضمین می کند. پس از ساخت دقیق پانل های دیواری، بخش حمل و نقل ما مراقبت بیشتری را برای اطمینان از رسیدن آنها در شرایط مورد نظر به شما انجام می دهد. مدیر حمل و نقل بسیار با تجربه ما در کنار یک تیم حیاط با تجربه و رانندگان حرفه ای کار می کند و از تحویل به موقع و در شرایط خوب سفارش شما اطمینان می دهد. Wall-tech اخیراً به توسعه دهنده آپارتمان های لوکس با باربری CFS کمک کرده است. فقط در 14 هفته، خدمه 8 نفره ما سیستم های 8 طبقه دیوار و کف را به پایان رساندند.

دیوارهای پیش ساخته ما از مواد اولیه با بالاترین کیفیت و دقیقاً مطابق با مشخصات شما ساخته می شوند - این به معنای کاهش هزینه های نیروی کار، زمان بندی کوتاه تر و ضایعات کمتر محل کار است. ما به تولید پانل های دیواری با کیفیت بالا افتخار می کنیم و ناظر تولید ما چندین دهه تجربه دارد. کارکنان ماهر آموزش دیده ما، به رهبری ناظر تولید ما با چندین دهه تجربه، پانل های دیواری قابل اعتمادی را می سازند که به طور خاص برای کاربردهای منحصر به فرد شما طراحی و مهندسی شده اند. هنگامی که برای پروژه بعدی خود به یک سازنده پانل دیواری با کیفیت نیاز دارید، می توانید برای تحویل به تامین و الوار استاندارد تکیه کنید. ما یک رویکرد سیستمی یکپارچه برای تحمل بار، قاب فلزی سرد برای پانل های دیواری، کف و سیستم های سقف داریم.

کانکتور پانل دیواری پیش ساخته WALCO® V از یک براکت گالوانیزه گرم به شکل "دم کبوتر" و یک پیچ مشابه با شکل خاص تشکیل شده است. کلید ساخت صفحه اصلی مدولار tốc độ است و با این سیستم ساده، دیوارهای پیش ساخته را می توان در عرض چند دقیقه به یکدیگر متصل کرد. می توانید اتصال دیوار پیش ساخته را از طریق براکت جادار V شکل جمع کنید و فقط به فاصله 35 میلی متری برای درگیر شدن پیچ با براکت نیاز دارید. برای چسباندن دیوارهای پیش ساخته خود، به سادگی پیچ را درون براکت سخاوتمندانه v شکل بکشید. می توانید از گیره قفل اختیاری ما برای بستن اتصال در جهت کشویی استفاده کنید. هر اندازه در چهار نوع مختلف موجود است که رایج ترین آنها نسخه KS است.





:: برچسب‌ها: تجهیزات ساختمان , دیوار پیش ساخته , پانل پیش ساخته , پانل دیواری , پانل دیواری پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: